0
0+
0

Het verslaan van het nieuws is op zich niet zo heel erg moeilijk. Het maken van een leuk filmpje ook niet. Ja, je hebt verstand nodig van apparatuur, van monteren, van camerawerk. Maar zo creëer je niet automatisch waardevolle content.


Storyhunter werkt daarom nauw samen met de strategen en conceptontwikkelaars van Artis communicatie. We zijn zodoende in staat om vanuit de strategische uitgangspunten van bedrijven, instellingen en gemeenten, een koppeling te maken met de doelgroepen waarvoor een item interessant is. Deze koppeling kan vanuit verschillende optieken worden verwerkt.

Strategisch en conceptueel denken we na hoe we een relevante (commerciële) boodschap in een item kunnen verpakken, of ermee kunnen afsluiten. Welke media het meest interessant zijn om de boodschap te delen, gerelateerd aan bijvoorbeeld bedrijfsdoelgroepen. We bedenken hoe we vanuit de online content, bedrijven met hun doelgroepen in contact kunnen brengen. Bijvoorbeeld door acties, mailings, advertenties of een (bedrijfs)evenement. Conceptueel sterk. Creatief verrassend. Aansluitend bij de merkbeleving, passend binnen de communicatierichtlijnen. Uitgevoerd volgens de huisstijlvoorschriften. Met als resultaat dat we niet alleen een groot bereik genereren maar ook daadwerkelijke interactie tussen bedrijven en doelgroepen teweeg brengen.



Top